16 Mayıs 2013 Perşembe

Ve Erkek Kadına Sorar...

 Dün akşam Kuzey Güney'i izledin mi? Ben izledim izlemez olaydım! Kuzey(Kıvanç Tatlıtuğ) sevdiği kadına evlenme teklif etti. Sade, gösterişten uzak ama bir o kadar samimi ve aşk dolu bir teklifti. Gece hasetimden uyuyamadım! Bana yapılan teklif aklıma geldikçe o yastığı adamın kafasına bastırasım geldi.

Bir kızın hayatındaki en büyük hayallerinden biridir evlenme teklifi. Bu Türkiye'de de böyledir,Amerika'da da. Barbielerle oynayarak büyüyen bir ırk olduğumuz için,anne olmak,çocuk yapmak ufakken genlerimize gizlice işlenmiştir. Prensin beyaz atlı olmayabilir, hatta eşşekle bile gelenine kabul dediğimiz bu devirde ne olursa olsun evlenme teklifinden taviz vermeyiz. Romantik, bol kırmızılı, tek taşlı, müzikli, şiirli bir teklife hangi kadın hayır diyebilir ki?

Ben bana edilene evet dediysem sanma ki dünyayı tersine döndürdü, dünyamı başıma yıktı resmen! Çok seviyordum, koca buldum evleniyorum sevinciyle kaynadı gitti aradan.

Ortam kendi eviydi, ne bir mum ışığı, ne kırmızı gül, kaktüs bile yoktu be adam! Loş ortam yaratmak için önceden ışıkları söndürdü, açtığı kutunun içindekini göremedim karanlıktan. Hoş ışık olsa da pek görülebilitesi yüksek boyutta bir taş değildi. Işıkları yakınca güzel bir konuşma bekledim, "sen hayatımın kadınısın, çocuklarımın anasısın, ömrümü seninle birleştirmek istiyorum" vs...
O ne dedi? "Eeee ne diosun bu işe?" 
Moralim o kadar bozuldu ki, hissettirmemeye çalıştım. Hayalimi çalmıştı benden,ilk heyecanımı çalmıştı, hatta içine etmişti. Çocukken geceleri uyumadan önce hiç böyle şeyler düşünmemiştim ben. Ah o yüzük?? Buradan itiraf ediyorum, üzülmesin diye beğenmiş gibi yaptım ama hep nefret ettim o yüzükten. Kocam pinti biri değildir, bu işlerden de az çok anlar. Bana teklif yapacağı ay apartmanda çatı masrafları gündeme gelmiş, yüklü bir aidat ödemesi yapmış. Benim 1 karatın parası o lanet çatıya gitmiş. Ah be adam o çatı parasını sonra verseydin nolurdu? 2-3 dandik tuğla kadar değerim yok muydu? Yada birisinden borç almak bu kar mı zordu?

İşin en kötü tarafı insanlar heyecanla "nasıl teklif etti?" diye sorduklarında onlara bu kıytırık hikayeyi anlatamayacak olmak. Derya ona yapılan o muhteşem evlenme teklifini belki yüz kere ballandıra ballandıra anlatmışken, "benim bey bana kendi evinde karanlıkta büyüteçlik bir yüzükle teklifte bulundu" diyemedim,diyemem!!! Kendi çapımda olaya komiklikler katarak, aslında şöyle bir şey ayarlamış ama aksiklikler çıkmış palavralarını uydurarak sempatik bir teklif anlatıyorum her yerde. Her anlatışta içimde bir yer sızlıyor. Bunu hiç bir zaman dile getirmedim kocama, o da anlamadı, gayet iyi rol yaptım. İlk defa sana anlatıyorum. Rahatlarım sanmıştım ama sanırım benim wc de ağlama molasına ihtiyacım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder