28 Mayıs 2013 Salı

Erkekleri Verimli Kullanma Derneği

Bugün öğle tatilimde Starbucks'ta bir kahve içtim. Tek başıma olduğum için gelen gideni inceledim, yan masadaki muhabbetlere kulak kabarttım.

İki genç kız oturuyordu yanımda, 25-27 yaşlarında. Onlar da iş yerinden çıkmış öğle
tatillerini geçiriyorlardı, boyunlarındaki şirket kartlarından anladım. Biri diğerine haftasonu yaşadıklarını anlatıyordu. Çok hoşlandığı bir çocukla yemeğe çıkmışlar, sonrasında bir kaç kadeh içki için bir mekana gitmişler. Ama o günden sonra çocuk hiç aramamış. Halbuki o gece çok ilgiliymiş bizim kıza. Arabadan inerken kapısını bile açmış. Kendince bahaneler, teoriler üretiyordu kızcağız. Adam kapı açınca, yarın basacak nikahı sana ablacım! Sohbetin arasından girip, "kızım adam ilgilenseydi arardı,bahaneler bulup kendini kandırma, ya o gece senle yatmak için o kadar şirin olmuştur, ya da yattın adamla ilk geceden -bu detayı vermedi ben uyduruyorum- adam bu
yollu deyip tabana kuvvet kaçmıştır. Yazık yanındaki arkadaşı da teselli verme adına ne avuntularda bulunuyor, ne diller ne diller.


Geçen gün de bizim şirkette bir kaç kız konuşurken dinlemiştim, yine benzer hikayeler. Ne oldu şekerim bu erkeklere? Kıtlık mı çekiyoruz? Kışın yağmur yağmadı barajlar boş, erkek sıkıntısı var devlet dışarıdan ithal etsin. Kızlar depresyonda! 


Böyle zamanlarda şükürler olsun evliyim diyorum içinden. Yok adam aradı aramadı, yok yemeğe giderken ne giyeyim, saçımı nasıl yapayım, ilk gece evine davet ederse gitsem mi?, beni beğendi mi?... Bir sürü telaş, sıkıntı. Hayır yanlış anlaşılmasın ben de anamın karnından evli doğmadım, benim de umutsuz günlerim oldu, bana da böyle manyaklar denk geldi zamanında. Belki bir gün benim anlattıklarımı başka bir kadın dinledi. Ama işte insan tok olunca açın halinden anlamıyor. 

Bence bir birlik filan kurmalıyız. Bir database oluşturmalıyız. Herkes randevuya çıktığı erkeğin özelliklerini, adını, fotosunu yükleyip, görüşlerini ve adamın uyguladığı zulümleri sisteme girmeli. Bir erkekle mi tanıştın, tak sisteme giriyorsun, kimdir nedir ne değildir, ne tarz entrikaları vardır hepsi önünde. Iphone uygulaması da olsun ki sistemin her birini tanıdığında bilgisayar bulacağım diye helak olma. Birliğimize ben bir isim buldum bile; "Erkekleri Verimli Kullanma Derneği". Hiç burun kıvırma bence süper fikir. Ben erkek aramıyorum ama hayrına fikri attım ortaya. Bir aya yoğunluktan sistem çökmezse en sevdiğim ayakkabının topuğu kırılsın!

Benimki içeride uyuyor, garibim yarın yapacağı sunumu görüyordur rüyasında kesin, karısı ülkeyi kurtarıyor farkında değil.

Sen database e kaç kişi gireceksin bir hesapla bakalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder