14 Mayıs 2013 Salı

Tatil Cehennemi!

Yaz geliyor... Havalar ısınmaya başladı, yıllık izinler sisteme giriliyor. Eh bizim evde de çekişmeler başladı. Tatile mi gidiyoruz savaşa mı ben anlamadım.
Evlenince - eğer geleneksel bir ilişikin varsa- tatile kocanla çıkıyorsun. Başka seçenek yok! Herkesin yapmak istediği tatil farklı olunca da buyur buradan yak.

Geçen yaz tatilimiz benim için bir kabustu. Eşimin bekar bir erkek arkadaşı da bize katıldı. Başta gayet sempatik gelmişti bu fikir,muhteşem 3lü bile olabilirdik. Ama o sevimli adam bir anda karı kız telaşına düşüp,bizi sadece taksi parasını paylaşacak enayiler olarak görünce korku filmi senaryosuna daldık. Gittiğimiz her plajda kızların üstüne atladın da noldu Salih? Tatilimizin 3.gününde plaj magandası olarak sen ün saldın, biz de magandanın arkadaşları olarak mimlendik. Hele o barlardaki dansların!! Apaçi mi desem, kro mu desem, ben sana ne desem bilemedim. Hayır adam kız bulamadıkça coştu. 

Hele pintiliği! Dedikodu gibi olmasın ama bir kadeh içkiyle tüm gecesini geçirdiğini biliyorum sırf para vermeyeyim diye. Eh hal böyle olunca millet bistrolarda yayarken biz ayakta maaş kuyruğu bekler gibi kaldık. Topuklarım hala nasır içinde! Allah belanı versin Salih!


İnsan biraz anlayışlı olur, bunlar yeni evli sayılır der, başbaşa plan yapmak ister der dimi? Salih kız bulamadıkça bize musallat oldu. Akşam mum ışığında yemek yerken, tekne turunda, orman yürüyüşlerimizde yanımızda bonusumuzla beraberdik. O tatil katil olmadıysam lanet olsun içimdeki insan sevgisine!

Bu seneki tatil planlarımızı Salih,Mehmet,Osman... bilimum bekarlardan uzak tutmaya çalışıyorum. Bizimki hala Darüşşafaka rolünde birilerini peşimize katma çabasında. Ama yemezler! Öyle rafting,bunge jumping,yamaç paraşütü de olmayacak kocacım bu sene. Tüm gün malak gibi güneşlenip,geceleri de kendimi alkole vuracağım.

Sırtıma yağ sürer misin kocacım?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder