14 Mayıs 2013 Salı

Bir Evliliği Kaç Yılda Eğitirsin?



Yine ben.. Araya giren upuzun bir dönem ve belki de unutulmuş bir kadın. Yapma ama! Herkesin hayatında böyle boşluklar olabilir. Eğer beni özlediysen kaldığımız yerden başlayalım, ne dersin?



Evliliğim yıllara inat devam ediyor. Daha bir durgunlaştı deniz. Kavga gürültü tabii ki de var,tuz ve biber olayı. Ama sanki biraz daha oturdu bir şeyler. Bir kere aynı evde yaşama denklemi az çok çözüldü gibi.




Mesela uyku problemine bir çözüm bulundu sonunda. Evliliğin ilk yıllarında illaki aynı anda ayatağa gitme gibi bir kaide oluyor. Karı koca olunmuş, o yatağa o kadar para verilmiş beraber yatılmazsa sihir bozulacak sanki. 




Benimki erken yatmayı sevenlerden. Bir nevi tavuk. Ben de gece kuşu. İlk yıllarda saat 10 dedin mi cup yatağa! Dön Allah dön uyku gelmez! Koyun,kuzu,inek ne sayarsan say o gece geçmez. Hele ki yanındaki adam beş dakika içinde horlaya horlaya uykuya dalmışsa katil olmamak elde değil. Yok arkadaşım,ben uykum gelmeden yatağa giremem. Bu tavrımı ortaya koydum ve artık kocam erkenden yatıyor ben de kendi başıma biraz internet,biraz kitap,biraz tv vakit geçirip, ne zaman uykum gelirse o zaman yatıyorum. Beraber yatağa girdiğimiz zamanlar da oluyor tabii ki ama sevişmeden sevişmeye. 



Bir de misafir sorunu var,çözülmesi TÜBİTAK'tan beklenen. Her haftasonu yemeğe gelmek isteyenler, haftaiçi akşam 10da oturmaya gelip sabahlara kadar yerinden kalkamayanlar, şehir dışından her ay(!) turistik geziye gelenler, senin evini kendi evi gibi benimseyip o kanapeye kök salanlar.


İlk zamanlarda aşçı gibi habire yemek yap, misafir ağırla, deli gibi yorgun bile olsan yüzüne o sahte gülücüğü oturt hedefleriyle geçti evliliğim. O tencereyi kaç kişinin kafasına atasım geldi bilemezsin. Eşim de halkla ilişkiler müdürümüz mübarek. Karşılama,show,espiriler havalarda uçuşuyor. Eh tabii o playstation oynarken onca mezeyi yapan Köle İsauraydı. Ona sadece duş alıp parfümünü sürmek kalıyordu.

Sonunda bir gün resti çektim! Burası House Cafe değil canikom,aş evi de açmadık. Habire gelip yemek güzel,biz gitmek istediğimizde nerde bu insanlar? Bu resti çekerken hafif delirmiş efekti verdim kendime inan o günden beri evimize kim gelecek,kim gelmeyecek ben karar veriyorum. Adını deliye k.... çalıya vermek dedikleri bu olsa gerek.

Az ye Osman göbeğin dağları deviriyor,miden de bizim bütçeyi!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder