15 Mayıs 2013 Çarşamba

Can Boğazdan Gelir(!)

Siz hiç evliliğinize renk katmak için tatile çıktınız mı? Biz çıktık. Bu rutinlikten biraz sıyrılmak, birbirmize daha çok vakit ayırabilmek,seks hayatımıza renk katmak ve geceleri yorgun olmadan tadına vara vara sevişebilmek için bir haftalık bir kaçamak yaptık. Afedersin alışmadık g.... don durmazmış başımıza gelmeyen kalmadı.

Yanıma şu pembe tüylü kelepçelerden aldım giderken. Kırk yılın başında bir fantazi deneyelim
istedim valla başka bir amacım yoktu. Havaalanındaki güvenlik bu haraketime sanırım başka amaçlar yükledi ki el çantamı açtırıp kelepçeyi çıkarttırdılar.  Halimi bir düşün; sırada bir sürü insan, çantamdan çıkan pembe bir kelepçe ve bunu uluorta sallayarak "hanımefendi bu aleti niye taşıyorsunuz?" diye beni sorguya çeken bir görevli. Part time polisim ben, milleti tutuklayıp pembe kelepçe takıyorum. İkoncan bir polisim, kelepçelerim ondan pembe.Hey allahım!!
Kocamın bana bakışını hiç unutamam. Tüm havaalanı sanki işaret parmaklarını bana uzatmış "sapık sapıkkk!" diyordu. Kazasız belasız kelepçemizi güvenliğe bırakarak uçağımıza bindik. Benimki dır dır dır..

Otelimize vardık ve benimki koşa koşa öğle yemeğine indi. Halbuki filmlerde odaya ilk gelindiği anda sevişilirdi. Aç ayı oynamaz şekerim! Açık büfeyi gören kocam tabak tabak yemeği mideye indirdikten sonra ağırlaştı haliyle, öğle uykusuna yatmak istedi. Bana yine yalnız dakikalar kaldı. Odada kitap okumaya daldım. Adam yattıktan 15 dakika sonra bir feryatla tuvalete koştu. Cır cır olmuş bizimki! O kadar yemeğe az bile! Gitti bizim ilk gün. 10 dakikada bir tuvalete giden bir kocayla ne tarz bir fantazi kurulur bilemedim.
Neyse ki ertesi sabah biraz toparladı mideyi. Akıllanmış olacak ki normal insan dozunda yemeğe başladı.


Türk insanıyız, başımıza ne gelirse yemekten gelir. Adam mideyi bozdu diye söylenirken ertesi gün öğle yemeğinde ilk defa denediğim bir yemek bana alerji yaptı. Vücudumun her yerinde ufak kırmızı kabarcıklar çıktı. Bir de nasıl bir kaşıntı anlatamam. Uyuz olmuş gibi hart hart! Kaşıdıkça azdı benim kabarcıklar. Otelin doktoruna gittik, bir nevi gıda zehirlenmesi teşhisi koydu. İşin kötüsü benim pimpirikli kocam bu kabarcıkların bulaşıcı olacağı inancıyla 2 gün yanıma yaklaşmadı. Etti mi sana 3 gün. Tatilin ilk 3 günü bizde tık yok.
Sonrasında zaten heves meves kalmadı. Zoraki bir iki deneme dışında kardeş kardeşe bir tatilimiz oldu. Otele ödenen onca paraya mı yanarsın, yıllık izninden eksilen günlerine mi yanarsın. Romantik-erotik film tadında bir tatil hayal ederken traji-komik bir film çektik.

Acaba güvenlik görevlisi benim kelepçeyi ne yaptı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder